fredag 30. november 2012

Charlottes juleis - vanilje med multer

 
Jeg kommer fra en familie der det er to høydepunkter i dessertverden. Sviskegrøt (som jeg ikke liker) og så er det MULTER, enten som multekrem eller bare med fløte på. Og er det noe jeg virkelig ikke liker så er det multer. Smaken er grei, men de ekle steinene..usj..
 
Men mantraet vi serverer ungene er at de skal smake på alt før de sier at de ikke liker det, så da må mor følge samme regel også. Dette har ført til at jeg nå har en ny favorittis: Charlottes juleis, vanilje med multer.
Den er noe av det beste jeg har smakt og *kremt* jeg har smakt mye is :-)
Ok, det er litt steiner i den, men ikke så mye at det avskrekker. Så konklusjonen er at det er viktig å tørre å smake på nye ting.
 
 
Dette bildet er av boksen fra i fjor, mulig den ser litt annerledes ut i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du har lyst til å kommentere.
Det ble dessverre så mye spam-kommentarer at jeg må sette på ordbekreftelse, håper det ikke er for irriterende.
Takk.